• Welkom! Leuk dat je er weer bent :)

2026 ☾ Week 10

De werkweek begint met een beetje hoofdpijn en minder focus, maar wordt beter op dinsdag als het zonnetje schijnt. Ik wandel een stuk en het is zo warm dat ik mijn jas helemaal niet aan hoef. Op woensdag besluit ik mijn jas thuis te laten, maar dan waait het natuurlijk opeens hard en heb ik het koud. Beide dagen lees ik (voor de tweede keer) obsessief Tomorrow, and Tomorrow, and Tomorrow. Nog net zo goed als de eerste keer.

Mijn vrijdagavond bracht ik door in het taalcafé. Ik kletste een poos met twee (voor mij) nieuwe mensen, tot er een vervelende vrouw bij kwam staan, en ik opeens heel nodig moest plassen (wink wink). Ik vond mijn vaste groepje met leuke mensen al snel, en iets later gingen we door naar een van onze favoriete bars. Vrienden A. en A. kwamen daar ook, dus kon ik ook met hen bijkletsen. Helaas was er wat boy-drama, net toen ik eigenlijk al naar huis wilde. Terwijl het drama zich buiten voltrok, was het geen goed moment om te gaan, en ook daarna was het geen goed moment, want A. zat er duidelijk mee. Dus was ik een goede vriendin die bleef, maar stiekem wat geïrriteerd was dat ze pas om twee uur mocht slapen.

Zaterdagochtend stond ik in de speeltuin. Niet mijn typische zaterdagochtend, maar vriend D. en zijn zoontje waren daar, en die wilde ik graag zien. We kletsten bij, terwijl we tegelijkertijd achter peuters B. en A. aan renden. We sloten de ochtend af met een kopje koffie met vriendin A. er ook bij.

Ik at thuis met mijn vriend D. en bakte nog ‘snel’ een worteltaart tussendoor. Daarna zag ik vrienden D. en A. alweer (long time no see). We gingen het huis dat D. vorig jaar kocht eindelijk bekijken. Het was nog midden in de renovatie, maar heeft zeker potentieel. Mooi uitzicht op de heuvels vanaf het enorme terras, hij liet ons ook zien waar het toekomstige zwembad komt. Tof.

A. en ik gingen daarna langs haar huis zodat zij een comfortabelere broek aan kon en langs mijn huis zodat ik mijn tupperware thuis kon laten. In het centrum deden we een drankje met vriend T., haalden we een saaie sandwich af als avondeten en gingen we naar een volgende bar met ons vriendengroepje. Tegen enen verveelde ik me en ging ik naar huis. Net op tijd, want blijkbaar zorgde N. daarna voor ongemakkelijk moment op ongemakkelijk moment in zijn dronken staat.

Zondag was mijn pre-verjaardag en dat vierde ik met mijn vriend D. We gingen gezellig uit eten bij een Mediterraans restaurant (een van mijn lievelings), maakten een lange wandeling in het park en aten nog een ijsje (ook mijn lievelings). Mijn verjaardag vieren is dan weer niet mijn lievelings, dus dit was meer dan voldoende ge-vier voor me, haha.

Geen zin om te reageren? Klik dan op het hartje hieronder om wat waardering te tonen. Op mijn beurt waardeer ik dat ook weer, zo weet ik dat ik niet tegen een muur praat (typ). 

Dankjewel! ♡

Voeg toe aan je favorieten: Permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *