
Voelde ik me op maandag beter dan vorige week? Ja. Was ik helemaal beter? Nee. Nog steeds een beetje hoofdpijn en snotterig, maar gelukkig was er verbetering te merken. Ik besloot om er een productieve dag van te maken na weinig te hebben uitgevreten vorige week. Ik werkte gefocust, deed pilates, ging naar de supermarkt en journalde. Ik sloot de avond af met de nieuwste aflevering So You Think You Can Dance?
Dinsdag voelde ik me nog iets beter (klein feestje in mijn pyjama ’s ochtends) en had ik een dag vol meetings op werk. Leuk, maar was er ook een beetje gaar van. Daarnaast had ik ook lang aan een specifieke taak gewerkt, maar moest het nu toch anders (niet mijn fout), waardoor ik basically opnieuw kon beginnen. Zucht. Geen idee waarom, maar ’s middags had ik blijkbaar nog zin om te blijven typen, dus schreef ik een stukje over wat te doen tijdens een dagje Giethoorn.
Op woensdag bleek dat mijn baas die taak die basically opnieuw moest al had opgepakt, waardoor ik alleen nog een kleine verandering hoefde te doen. Ik was erg efficiënt op werk en had mijn taken snel af, waardoor ik nog eens wat tijd in een eigen site kon steken. Tegen het einde van de middag (in Spaanse termen, in Nederland avond, haha) haalde ik een decaf to-go met C., C. en A. Het halen van die koffie to-go duurde bijna een half uur, omdat C. een heel gesprek met de eigenaar begon en als een waterval door bleef praten. Daarna wandelden we nog een uurtje door de stad met onze koffies en kletsten we bij.
Op donderdag was ik mega-productief op werk en besteedde ik ook veel tijd aan mijn eigen site. Daarna waren mijn hersens gaar en deed ik alles waar het niet beter van wordt: scrollen, bankhangen, tv kijken. Ik voelde me niet super over mijn eigen gedrag, maar sliep verrassend genoeg als een baby erna.
Vrijdag voelde ik me echt helemaal beter, geen enkel symptoom van verkoudheid of griep meer. Yes! Ik moest nog een paar laatste werktaken doen en werkte ook verder aan mijn eigen site. ’s Avonds ging ik naar het taalcafé, waar ik nauwelijks Spaans sprak deze keer, maar wel interessante Engelse gesprekken had. We gingen nog even naar een andere kroeg en om 1 uur ging ik naar huis.
Het weekend was warm: 24 graden, heerlijk. Op zaterdag dronk ik met mijn vriend D. een kop koffie op het terras en wandelden we door het park en de stad. Ondertussen deden we ook wat boodschappen en hoorden we in de verte iets van het evenement met live-muziek, maar echt iets ervan zien deden we niet. Zondag bestond uit lezen, journalen en een lange wandeling langs de rivier in de namiddag in het zonnetje. Tussendoor nog wat huishoudelijke klusjes, maar toch heerlijk ontspannend.
Overzichtje
- Het weer: tussen 9-24 graden met 🌤️ en 🌞
- Iets tofs: ik kocht de Kodak Retro Mini 2 en kan nu polaroids printen vanaf mijn mobiel, zo tof voor in mijn journal
- Working on: volledige SEO update van mijn affiliate site
- Gelezen: Blackwater I en Blackwater II van Michael McDowell
- Gekeken: ik begon aan de serie Beef
- Geluisterd: Reckless Love – Bleachers
- Gekookt: traybake balsamico rode biet
- De week in emojis: 🤧👩🏻💻🌺☕

Geen zin om te reageren? Klik dan op het hartje hieronder om wat waardering te tonen. Op mijn beurt waardeer ik dat ook weer, zo weet ik dat ik niet tegen een muur praat (typ).
Dankjewel! ♡


Wat vond je van Blackwater? 🙂
Fijn dat je geleidelijk aan weer beter werd!
Ik ben nu in het derde boek aan het lezen en ben geïntrigeerd, al kan ik niet zo goed uitleggen waarom. Er gebeurt weinig, maar tegelijkertijd veel? En ik heb vragen waar ik antwoord op wil, dus nu moet ik doorlezen, haha. Heb jij ze ook gelezen?
Fijn dat je je weer beter voelt! Hier ook veel verkouden mensen. Ik hoop dat ik de dans mag ontspringen, ik ben al zo ziek geweest dit jaar…
Fijn dat je weer opgeknapt bent. Je weekend klinkt echt heerlijk!
Ik vond SYTYCD een beetje tegenvallen dit jaar. Blij dat ze nu bij de ‘liveshows’ zijn, die vond ik wel enorm leuk!