
Maandag werkte ik, zowel voor het bedrijf waar ik voor werk als voor mijn eigen sites. Ik kreeg veel gedaan, maar was ook wat veel tussen taken aan het switchen. Al met al iets teveel uren achter mijn laptop. Het was heerlijk weer (25 graden!) en ik kon ’s avonds nog in een t-shirt op een bankje zitten en in mijn boek lezen. Eenmaal weer thuis keek ik De Mol (België). Zoals altijd weet ik zeker wie het is, en zoals altijd zal ik het wel weer fout hebben, haha.
Mijn dinsdag en woensdag zagen er ongeveer zo uit: ’s ochtends werken voor het bedrijf, lunchen met mijn vriend D., ’s middags werken aan mijn eigen sites. Daarna pilates doen of wat huishoudelijke klusjes, journalen of bloggen, en ’s avonds een serie kijken op de bank terwijl het buiten stormt.
Donderdag was mijn laatste werkdag van de week, want vrijdag was een feestdag. Ik had spontaan besloten om mijn werkuren over maandag-donderdag te verdelen, zodat ik vrijdag vrij was. Op donderdagavond sprak ik af met mijn vriendengroep, en we zaten met z’n zessen de hele avond op het terras bij te kletsen. Gezellig!
Op vrijdagochtend had ik hier een beetje spijt van, want ik voelde me vrij beroerd. Veel beroerder dan zou moeten na de niet zo grote hoeveelheid alcohol die ik had gedronken, maar, ik moet toegeven, ik had niet avond gegeten, en dat helpt natuurlijk niet. Anyway, na een warme douche, een banaan, appel en broodje ei voelde ik me een stuk beter. Hoewel het een feestdag was, besloot ik om toch mijn laptop erbij te pakken. Ik blogde wat en werkte daarna nog uren aan een eigen site. Dus toen was het opeens net een werkdag, oeps.
Daarna maakten mijn vriend D. en ik het appartement schoon en vertrok ik naar het taalcafé. Zo! Saai! Omdat het een feestdag was, waren er weinig mensen. Er waren drie mensen met wie ik niet zoveel heb en die roteerden een soort van om mij heen, waardoor ik van saai gesprek in saai gesprek viel. Uiteindelijk sprak ik nog een tijdje met een Colombiaans stel dat ik nog niet eerder ontmoette. Hier werd het wat beter door, maar het was alsnog zo’n basic eerste gesprek over waar je vandaan komt, bla bla bla. Blij toen ik na twee uur afzien thuis in mijn pyjama op de bank zat met een kopje thee en een serie.
Zaterdag was een hele fijne dag met mijn vriend D. We dronken koffie buiten de deur en bestelden daar een enorme croissant en toast met olijfolie en tomaat bij. Daarna wandelden we terwijl het zonnetje zich even liet zien. ’s Middags wandelden we nog meer door het centrum en deden we ook wat boodschappen onderweg. We sloten de dag af met een (slechte, maar toch grappige) comedy op de bank.
Zondag was niet helemaal mijn dag, ik weet niet zo goed waarom. Ik had wat hoofdpijn, een soort wolk die door mijn hoofd dreef. ’s Ochtends was ik daardoor vooral lui en keek ik Wie is de Mol? (Nederland). Ik had de mol goed geraden!!! Ik zat zelfs al weken op de juiste persoon en dat gebeurt me echt nooit. ’s Middags deed ik pilates en las ik buiten in de zon in mijn boek, maar voelde me nog steeds een beetje meh de rest van de dag.
Overzichtje
- Het weer: tussen 11-26 graden met een beetje 🌞 en vooral 🌧️🌩️
- Iets tofs: spontaan vrijdag (een feestdag in Spanje) vrijnemen
- Working on: volledige SEO update van mijn affiliate site, stoppen met cafeïne en sociale media (voor een tijdje om te kijken wat voor effect dat heeft)
- Gelezen: Blackwater III en Blackwater IV van Michael McDowell
- Gekeken: het vijfde seizoen van Machos Alfa
- Geluisterd: Nightmare – Dylan Fraser
- Gemaakt: bullet journal set-up voor mei met hondjes en croissants
- De week in emojis: 👩🏻💻🍻🥱🥐

Geen zin om te reageren? Klik dan op het hartje hieronder om wat waardering te tonen. Op mijn beurt waardeer ik dat ook weer, zo weet ik dat ik niet tegen een muur praat (typ).
Dankjewel! ♡


Hahaha elke keer weer een verrassing wat Joost te zeggen heeft…