
Over maandag heb ik eigenlijk weinig spannends te zeggen. Ik werkte ’s ochtends voor het bedrijf, ’s middags aan mijn eigen site. Daarna maakte ik een grote pan soep, zodat ik veel porties in kon vriezen, en keek ik het tweede seizoen van Beef uit.
Op dinsdag werkte ik in de ochtend en begon ik ’s middags aan een cursus die ik voor mijn werk moet doen. Daarna had ik behoefte aan een frisse neus, maar het regende een beetje, dus besloot ik om alleen naar de supermarkt te gaan om een paar dingen te kopen. Die is vrij dichtbij en het grootste gedeelte kan ik onder afdakjes lopen, dus ik nam geen paraplu mee. Terwijl ik nog in de supermarkt was, hoorde ik het onweer al, en toen ik eenmaal naar buiten wilde, was er een enorme stortbui. Zo hard dat ik zelfs in die 30 seconden tot het afdakje doorweekt zou zijn. Dus bleef ik een kwartier wachten tot het weer ‘veilig’ was om te vertrekken. Note to self: volgende keer wél een paraplu meenemen (al was dat bij deze bui alsnog niet voldoende geweest).
Woensdag gebeurde er precies hetzelfde: ’s ochtends was het zonnig of hooguit een beetje bewolkt, maar zodra ik klaar was met werk, kwam de ene stortbui na de andere naar beneden. Zo gemeen. Dus bleef ik binnen, las ik in mijn boek, deed ik pilates en begon ik aan een dom reality-programma (Million Dollar Secret).
Op donderdag was er eindelijk eens geen regen na werk, dus ging ik met mijn boek aan de rivier zitten. Ik las het vijfde boek van Blackwater uit, maar vond het te hard waaien om aan deel zes te beginnen. In het centrum was het aangenamer (want geen wind) en bezocht ik de Aziatische supermarkt en kocht ik twee kettingkjes (terwijl ik eigenlijk t-shirts nodig had). Ook kwam ik een bekende tegen die me nog enthousiaster groette dan mijn vriend nadat ik anderhalve week in Nederland ben geweest, haha. De tijd vloog onnormaal snel voorbij deze dag.
Vrijdag hoefde ik nog maar een beetje te werken voor het bedrijf, dus stak ik vooral tijd in een eigen site die ik heb. Nu ik de grote update van één site heb afgerond, voelde ik opeens motivatie om dit ook voor een andere site te gaan doen. ’s Avonds zat ik op het terras met vrienden, tot het langzaam te koud werd. We haalden eten (frietjes met aioli, yum), wat we in een van onze favoriete bars opaten. Ik kwam nog iemand tegen met wie ik liever niet wilde babbelen, maar het moest toch even, en om een uur of één gingen we naar huis.
Zaterdag was een heerlijke dag met mijn vriend D. Het regende buiten af en aan, maar we hadden elke keer dat we de deur uit waren geluk. ’s Middags bezochten we een tentoonstelling over illustratie en daarna deden we een drankje bij een nieuwe zaak in de stad. Die werd helemaal gehypet online, maar ik vond het interieur mega saai, de items op de menukaart waren duur en het had verder ook nul sfeer. Daarna wandelden we nog een stuk en kwam ik weer diezelfde persoon van de vorige avond tegen en moest ik weer een praatje maken. We kochten nog vanille yoghurt op de weg naar huis, zodat we dit met kersen en aardbeien konden eten. Onze poging tot een film kijken, strandde na twintig minuten toen we een lang gesprek begonnen (gerelateerd aan de film) en toen was het opeens een uur later en wilde ik naar bed.
Zondag was een luie, maar toch ook productieve dag. Het regende en ik ging de deur niet uit, maar deed wel allerlei saaie schoonmaak en huishoudelijke klusjes die toch eens moeten gebeuren. Daarna zat ik knus met thee en Blackwater op de bank.
Overzichtje
- Het weer: tussen 8-17 graden met 🌧️ en ⛅
- Iets tofs: voor sneakers kiezen die van duurzame materialen zijn gemaakt en in Europa zijn geproduceerd (hopelijk passen ze dan ook als ik ze ontvang)
- Working on: SEO-update van mijn ene site afronden, en gelijk doorgaan met de volgende
- Gelezen: Blackwater V en Blackwater VI van Michael McDowell
- Gekeken: de laatste afleveringen van het tweede seizoen van Beef
- Geluisterd: (Un)Lost – The Maine
- De week in emojis: 💦📚🍟🖼

Geen zin om te reageren? Klik dan op het hartje hieronder om wat waardering te tonen. Op mijn beurt waardeer ik dat ook weer, zo weet ik dat ik niet tegen een muur praat (typ).
Dankjewel! ♡


Wat lijkt me jouw Spaanse leven toch heerlijk en relaxed! Vind het altijd zo leuk om te lezen hoe je dagen er uit zien.
Veel regen precies, da’s wel jammer!
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk als mensen extreem enthousiast reageren als ze me zien. Niet dat dat zo vaak voorkomt, haha, maar toch :p