
Ik sliep slecht en vond het erg jammer dat het maandag was, omdat ik me het liefste nog eens om had gedraaid bij het horen van mijn wekker. Overdag werkte ik en ’s avonds wandelde ik nog een stukje in de zon. Een positief punt: het familiegedoe van het weekend werd op maandag enigszins opgelost, dus dat was een opluchting.
Dinsdag en woensdag waren gewone werkdagen, waarbij ik aan verschillende projecten werkte en toffe resultaten zag van waar ik mee bezig ben. Het weer was echt fantastisch, dus na werk ging ik met mijn boek naar het eiland, om daar een stukje te lezen, ook als ik eigenlijk geen zin had om de deur uit te gaan. Ik voelde me deze week een beetje meh en met minder energie. Op de terugweg nam ik vanilleijs mee, wat in combinatie met de kersen en aardbeien die we al hadden, een heerlijk toetje maakte.
Op donderdagmiddag had ik een spannende date: ik ging voor het eerst in mijn eentje de hond van vriendin A. uitlaten. Hij moet leren dat hij niet altijd bij haar is, en ik vond het natuurlijk geen probleem om deze zware taak op me te nemen. A. stuurde me al verschillende audioberichten, waarin ze vertelde dat de hond op de heenweg al drie keer op een muur had gepoept, dus ik hoopte dat hij voorlopig niet meer hoefde. Helaas! Nog twee keer moest ik zijn diaree opruimen, waarvan één keer op een muur 😨. We maakten een lange wandeling op zijn tempo (traag, want hij moest overal aan ruiken), en haalden we A. op om nog een tijdje op het terras te zitten.
Vrijdagavond ging ik naar het taalcafé en bij binnenkomst was er een onaangename verrassing: een traditionele band die midden in het café stond te spelen. Op zich leuk, maar het zorgde voor een hoop achtergrondgeluid, waardoor het lastig was om gesprekken te voeren. Daarnaast was het mega warm binnen, wat ook te ruiken was aan een van de mensen die vlak bij me stond 😬. Er was ook een jongen die mode studeert en graag wil dat ik als model voor hem loop tijdens een show. Wat ontzettend jammer dat ik die dag moet werken en niet kan 😉. De avond was minder enerverend, dus ging ik op tijd naar huis.
Op zaterdagochtend leerde ik om vegan worstjes te maken en nu heb ik er meer dan 10 ingevroren. Het was heerlijk weer, dus ’s middags wandelde ik met mijn vriend. We haalden een blikje drinken en een snack in de supermarkt en zaten op een bankje in het park. Er was ook een klein festival op het plein, dus daar gingen we nog even kijken, en kwam mijn vriend een bekende van vroeger tegen. Zondag waren we allebei te lui om te koken, dus haalden we iets af bij de kebab, want daar hadden we allebei gek genoeg zin in. ’s Middags las ik nog mijn boek uit op het eiland.
Overzichtje
- Het weer: tussen 13-30 graden met 🌞
- Iets tofs: voor het eerst alleen wandelen met mijn hondenvriendje
- Working on: tof project op werk, ik boekte veel vooruitgang (trots, haha)
- Gelezen: ik las Remarkably Bright Creatures van Shelby van Pelt uit
- Gekeken: ik keek verschillende docu-series, waaronde You Are What You Eat
- Gekookt: ik leerde om vegan chorizo te maken
- De week in emojis: 🍓🐶🌭🎸🐙

Geen zin om te reageren? Klik dan op het hartje hieronder om wat waardering te tonen. Op mijn beurt waardeer ik dat ook weer, zo weet ik dat ik niet tegen een muur praat (typ).
Dankjewel! ♡


Wat een fijne, niet al te drukke, week! Leuk dat je een hondenvriendje hebt. Is het de bedoeling dat je standaard regelmatig met hem gaat lopen, of alleen voor de socialisatie?
Af en toe! Maar het is niet zo dat het een vast agendapunt is 🙂